czwartek, 3 maja 2012

Owsianka z truskawkami, klasycznie, prosto, pysznie.

Owsianka na mleku z:
otrębami pszennymi, siemieniem lnianym, rodzynkami, suszoną żurawiną, śliwką i morelą, truskawki.

Nie mam jakoś czasu na dodawanie nowych postów, rano mi nie w głowie robienie zdjęć a tym bardziej kombinowanie ze śniadaniem. Staram się zrobić jakieś szybkie śniadanie, ale przy tym zdrowe i pyszne, bo przecież trzeba jakoś miło zacząć dzień ;) Codziennie wstaję o 5, na 7 do pracy a prosto po niej na siłownię i tak oto w domu ląduję ok 18 albo i 19. Ciepły posiłek, chwilę posiedzę i do spania. Nie mam czasu ani zbytnich chęci na chodzenie po centrach handlowych i poszukiwaniu nowych ciuszków, a chętnie uzupełniłabym garderobę. Wczoraj mi się to jednak udało. Wzięłam sobie wolne w pracy i zajęłam się sobą, dzień tylko dla mnie. Rano siłownia, później spacer z pieskiem, obiad, zakupy. Przyjemny dzień. Co do pieska, to niecałe 2 tygodnie temu byłam w schronisku i przygarnęłam psiaka, piękną 2 letnią suczkę. Jest piękna, mądra, żywiołowa i naprawdę pocieszna. Ma na imię Tola :-)
W weekend nadrobię zaległości i zobaczę co tam dobrego pichciłyście a teraz życzę Wam udanego dnia :)

5 komentarzy:

  1. genialna owsianka!

    jaki słodziak na zdjeciu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna psinka! <3 schroniskowe są najkochańsze najukochańsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki psiak :) Mmmm, ale mi narobiłaś ochoty na truskawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. truskawki to moje naj naj naj naj na swiecie owoce. od zawsze na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jest ta sunia! Dobrze, ze znalazła dom :)

    OdpowiedzUsuń