poniedziałek, 29 października 2012

Owsianka & Naleśniki

Dzisiaj zaprezentują się dwa śniadanka, wczorajsze i dzisiejsze.


Owsianka ze serkiem wiejskim i cynamonem, suszona śliwka, figa, rodzynki i winogrono


Naleśniki z mąki pszennej pełnoziarnistej z miodem, serek wiejski z mixem orzechów, prażone jabłko, cynamon

Zaczęła się jesienna aura, wraz z nią zmienny nastrój, chwilami uśmiech a chwilami depresyjna pora roku daje się we znaki. Kłębiące się myśli przeplatają się z totalnym wyłączeniem i odcięciem od wszystkiego. Faktycznie to pora roku tak wpływa na samopoczucie czy przeświadczenie o tym, że tak to jest w tym okresie? A może co innego ma na to wpływ? Ktoś mi powiedział kiedyś "codziennie rano uśmiechaj się do siebie w lustrze a zobaczysz - dzień będzie napewno lepszy, twoje nastawienie też". Jutro tak zrobię, dorzucę jeszcze do tego mega śniadanie i podbije endorfiny treningiem. Nie dam się jesiennej depresji! Bo kto, jak nie ja sama, zadba o moje samopoczucie...?

Niezmiennie Axel w głośnikach, a to to już w ogóle nie może się ode mnie odczepić....albo ja od tego...

Każde wspomnienie z tego wyjazdu maluje uśmiech na twarzy, dlatego często do niego wracam



3 komentarze:

  1. dziękuję serdecznie za pochwałę!:D staram się dobrze jeść, poza tym to taki nawyk, ponieważ niedawno zakończyłam swoją dietę, na której straciłam ok.17kg:-)

    a jeśli chodzi o ten smutek..rozumiemy się w stu procentach!

    OdpowiedzUsuń
  2. te naleśniki są obłędne *.* pyszności!
    trzeba walczyć z jesienną chandrą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moj kochnay wiesniak ;p ;)) nie moge zyc bez tego serka

    OdpowiedzUsuń