niedziela, 4 listopada 2012

Mleczna zupa dyniowa & owsianka

Zainspirowana mleczną zupą dyniową u smacznie zdrowo kolorowo wczoraj na kolację zrobiłam sobie właśnie taką zupę, była rewelacyjna! Dzisiaj wykorzystałam na śniadanie to, co zostało od wczoraj i na bazie tej zupy zrobiłam owsiankę. To jedna z lepszych owsianek, którą jadłam!


Płatki owsiane i orkiszowe oraz siemię lniane na mlecznej zupie dyniowej z łyżeczką miodu malinowego, łyżeczką budyniu waniliowego bez cukru (pięknie się zagęściło i dało mega smak), serkiem Twaróg Domowy Piątnicy, cynamonem, dżemem truskawkowym Light, rodzynkami i suszoną żurawiną, melonem i płatkami zdrowy błonnik.





Przepis na zupkę zmodyfikowałam tylko w ten sposób, że dodałam trochę miodu dla osłody. Napewno często będzie u mnie gościć na talerzu bo bardzo, ale to bardzo mi zasmakowała. Niby nic, ale jednak. Taka prostota jest najsmaczniejsza :)

Poza pozytywnym śniadaniem był też bardzo pozytywny trening. Godzina jazdy na orbitreku w szaleńczym tempie przy ulubionej muzyce, pływająca we własnym pocie byłam najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem. Wczorajszy trening na siłowni byłby ok, gdyby nie to, że dopadła mnie straszna mignena, często mnie męczą te bóle. Ale nie poddałam się, zrobiłam siłownię, interwał na bieżni i pędęm do domu, żeby tylko zażyć coś przeciwbólowego. Trochę pomogło, ale ból utrzymywał się do końca dnia. A teraz zbieram się i lecę do Babci na obiad, oj dawno nie jadłam Babcinego obiadu, będzie pysznie :)
Miłej niedzieli Wam życzę i dodaję bardzo kojący (bynajmniej mnie) kawałek;)



2 komentarze:

  1. co do zupy mlecznej z dyni to jest najlepsza!:D
    a co do owsianki-uwielbiam taki misz masz w miseczce!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. miseczka pyszności, uwielbiam!
    a zupy dyniowej wieki nie jadłam.... mm musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń