sobota, 12 listopada 2011

Śniadaniowe naleśniki


Tym razem na śniadanie wpadły naleśniki w słodkiej, ale zdrowej wersji. Tradycyjnie użyłam mąki orkiszowej razowej, dużo lepszej i zdrowszej od pszennej. Nie mogłam się zdecydować czy naleśniki mają mieć w składzie musli, czy też nie, więc jednego zrobiłam z musli a drugiego już bez. Wyszły pyszne i sycące. Idealne rozpoczęcie dnia, gorąco polecam :-)

Składniki:
1 jajko
2-3 łyżki mąki
ok 1/2 szklanki mleka
1 łyżka musli (mogą być też płatki owsiane albo inne, w zależności od upodobań)

Do mleka wbiłam jajko, wymieszałam, następnie dodałam mąkę. Pierwszego naleśnika usmażyłam na mocno rozgrzanej patelni teflonowej. Do reszty ciasta dodałam łyżkę musli. Usmażyłam naleśnika tak, jak pierwszego.
Podałam z farszem serowo dżemowym. Serek homo wymieszałam z łyżeczką dżemu pomarańczowego niskosłodzonego. Do tego jabłko i reszta serka homo z odrobiną suszonej żurawiny :-)
Smacznego.

1 komentarz:

  1. Z musli jeszcze nie próbowałam. Ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń