poniedziałek, 14 listopada 2011

Zielono mi ;-)

Lubię lekkie, ale jednocześnie sycące kolacje. Miałam ochotę na jakąś sałatkę, ale nie taką oblaną toną majonezu, którego jest więcej niż samych warzyw. Moim oczom ukazał się brokuł, długo się nie zastanawiałam i go ugotowałam. Reszta już sama idealnie dopasowała się do tego zielonego cuda i powstała pyszna, zdrowa, niskokaloryczna i sycąca - zielona sałatka z brokułem na czele. Smak po prostu zniewalający!

Składniki (jeśli chodzi o proporcje to wszystko wg uznania)
Brokuł
Jajko na twardo
Groch zielony
Szynka drobiowa
Musztarda (ja użyłam miodowej)

Brokuła i jajko ugotowałam. Wymieszałam z groszkiem i szynką drobiową, dodałam łyżeczkę musztardy. W innej wersji dodałam też pestki słonecznika i orzechy nerkowca. Moje kubki smakowe były bardzo zadowolone dzięki takiemu połączeniu. Szczerze polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz