sobota, 3 marca 2012

Sobotni jadłospis


Na śniadanie wpadła sałatka owocowa:
świeże owoce: ananas, kiwi, awokado, mandarynka; ze suszonych : rodzynki; do tego serek wiejski, budyń waniliowy bez cukru, błonnik "Digella" oraz łyżeczka miodu.

Pan ananas tak smacznie się do mnie uśmiechał w Biedronce, że nie mogłam go nie zabrać do domu:) Dodatkowo dostałam dzisiaj w prezencie jeszcze jednego ananasa, więc najbliższe dni zapowiadają się ananasowo ;)

Obiad był dość słodki, ale również lekko wytrawny, na talerzu zagościły:
pełnoziarniste, żytnie pancakesy z awokado w cieście, do tego ananas, serek homogenizowany naturalny z błonnikiem "Digella", miodem oraz dżemem papajowo - marakujowym oraz prażona cukinia


Natomiast na kolację wprost z patelni teflonowej wpadł pan łosoś a wraz z nim do towarzystwa gotowane brokuły, świeża pietruszka oraz musztarda do smaku ;)

Z racji tego, że nadal siedzę w domu - pozwoliłam sobie na umieszczenie wszystkich dzisiejszych dań ;) Chociaż widząc dzisiejsze słońce - nie wytrzymałam, poszłam na spacer :)

Dziewczyny, wiadomo, że mąki pełnoziarniste np. te Lubelli albo mąki orkiszowe są zdrowe, napewno lepsze od białej pszennej;) Czy tę żytnią też wpisujecie do grona zdrowych mąk sprzyjających tym, którzy dbają o zdrową dietę?;)

8 komentarzy:

  1. zytnia ma najmniej glutenu z nich wszystkich i moim zdaniem o wiele zdrowsza niz orkiszowa czy psenna peln. , ktorych nie jem wcale... choc ciezsza, wiadomo. teraz zytnia juz tez wycofalam mam tylko ryzowa , owsiana bezglutenowa i gryczana bo nie maja wcale glutenu a na slono ewentualnie quinoa czy amarantusowa ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam jem, bo wszystko trzeba jeść.
      Żytniej zazwyczaj pół na pół z inną albo jedną trzecią biorę

      Usuń
  2. :D żytnia jest mega dobra!

    OdpowiedzUsuń
  3. żytnia w naszej szerokości geograficznej jest najlepsza ;). Pyszny i zdrowy jadłospis :).

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pysznie i zdrowo! wszystko bym zjadła bo uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniaaam! najpierw poproszę placuszki a zaraz potem łososia, albo na odwrót?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy jadłospis, jak wreszcie zabiorę się za siebie to na pewno wypróbuję :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko takie pyszne, moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń