czwartek, 22 września 2011

Kurcze pieczone!

Poszukuję nowych smaków, czegoś dla odmiany. Kurczak na obiad...ale,że co? Znowu na konkretnie? Ta sama lub podobna wersja? O nie, nie tym razem. Tym razem na słodko kurcze pieczone:)

Składniki:
Pierś z kurczaka
Cukinia
Rodzynki
Miód
Ryż czarny i brązowy

Jak to zrobiłam?
Brązowy ryż wymieszałam z czarnym i ugotowałam.
Pierś z kurczaka pokroiłam w dużą kostkę, cukinię tak samo i wrzuciłam na mocno rozgrzaną patelnię teflonową. Dodałam dużą łyżkę miodu i garść rodzynek. Próżyłam całość ok 20 minut. Miód sprawił, że kurczak cudownie się zarumienił. Palce lizać!

2 komentarze:

  1. hej, trafiłam tutaj z wizażu, z ciuchlandii:D i nie żałuje, ten blog jest mega :D dziewczyno masz swietne przepisy i co najważniejsze ZDROWE:)! Jutro z Tz robimy tego kurczaka z miodem:D dodaje do obserwowanych, pozdrawiam no i zapraszam do mnie:)!

    OdpowiedzUsuń