czwartek, 6 października 2011

Pomidorowo Pysznie Pozytywnie

Już od jakiegoś czasu chodziła za mną pomidorówka. I tak przyszedł czas na upichcenie tej pyszniej, czerwonej zupy. Z makaronem? Nie. Z ryżem? Nie. Ziemniaki? Też nie. Kostka sojowa - taaaaak !!! :-) A do pochrupania surowe marchewki i kiszona kapusta.
Składniki na zupę:
Pierś z kurczaka
Włoszczyzna lub wybrana mrożonka zupy (ja użyłam zupy Hortex 9cio składnikową) ok garści
Mrożona marchewka (użyłam mini karotki) ilość wg uznania
Przyprawy (ja użyłam pietruszki, ziół prowansalskich, pieprzu, słodkiej czerwonej papryki, rozmarynu)
2 szklanki soku pomidorowego
kostka sojowa - ilość wg uznania

Pierś z kurczaka umyłam i zagotowałam. Następnie wylałam wodę, przepłukałam pierś, włożyłam do garnka i zalałam wodą. Gdy woda się zagotowała dodałam mrożonkę zupy i karotkę. Przyprawiłam. Gotowałam ok 15 minut i dodałam soku pomidorowego. Całość gotowałam ok pół godziny.
Kostkę sojowę wrzuciłam do osobnego rondelka na gotującą się wodę, doprawiłam ziołami prowansalskimi i gotowałam ok 5 minut. Zupę podałam właśnie z tą kostką. Nie można się tym nie najeść :) Jeszcze miseczka kapusty kwaszonej, marchewka i kubek herbaty z pokrzywy z cytryną. I to jest to :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz