niedziela, 9 czerwca 2013


Owsianka ze serkiem wiejskim lekkim, danio śmietankowym light, bananem, awokado, cynamonem i miodem.

Takie lekkie śniadanko.
Wczoraj wybrałam się na basen na Termy Maltańskie mając w planie dodarcie tam na łyżworolkach i zrobienie wcześniej chociażby dwóch kółek wokół jeziora. Na basen dodartłam, ale nie wdając się już w szczegóły pokłóciłam się z obcierającymi rolkami (ich "wiek" zrobił swoje) i pożegnałam z nimi na dobre, na basenie przepłynęłam swoje, do domu wracałam na piechotę i zniesmaczona faktem, iż sobie nie pojeździłam wsiadłam na orbitka i przejechała tyle, ile trzeba było, żeby podnieść sobie endorfinki i wynagrodzić sobie niemożliwość jazdy na rolkach;) A szkoda, bo pogoda akurat dopisywała na aktywość w terenie.
Generalnie weekend zaliczam do udanych.



Przyjaźń jest ważna i istnieje, o jej istnieniu świadczy niezmienny skład zespołu (przyjrzyjcie się perkusiście)

1 komentarz: