wtorek, 6 grudnia 2011

Jabłkowe pancakes, a może jabłka w cieście?

Każda z tych nazw pasuje do tego, co pojawiło się na obiad. Puszyste jabłkowe placuszki - pancakes, względnie jabłka w puszystym cieście:) Zrobiłam je na mleku i jogurcie naturalnym, białko oddzieliłam od żółtka po to, by ubić białko na sztywną pianę, dzięki temu placuszki wyszły bardziej puszyste. Do ciasta użyłam mąki pełnoziarnistej, dodałam pokrojone w kostkę jabłko i trochę rodzynek.
Podałam ze serkiem wiejskim wymieszanym z jogurtem naturalnym, łyżeczką miodu, suszoną żurawiną i papają. Posypałam wiórkami kokosowymi.Pyszności.


5 komentarzy:

  1. Pyszności! :)
    U mnie zwykle takie zestawy królują rankiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. placuszki z jabłkiem sa pyszne;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rodzynkami i jabłkiem są wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki z jabłkami królują! Pyszny sposób podania. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń