sobota, 21 stycznia 2012

Piątek i Sobota

Nie wiem dlaczego i co się dzieje, ale nie mogę komentować niektórych blogów. Wszystko ładnie mi się wyświetla, ale gdy chcę skomentować, to nie otwiera mi się strona, dlatego przepraszam niektóre z Was za brak komentarzy, ale siła wyższa :( A tak się proszą Wasze dania o komentarz!!!

Wczorajsze śniadanie:
Jabłka w cieście / naleśniki z jabłkami, z mąki pełnoziarnistej z 3 ziaren oraz orkiszowej, z twarogiem - część wymieszana z błonnikiem "Digella cynamonowa" a część z dżemem truskawkowym niskosłodzonym light, suszony ananas.
Przed siłownią, 50 minutowym biegiem i abs na brzuch idealnie pożywiło ;)


Dzisiejsze śniadanie:
Bułka żytnia winogronowa (czyli z rodzynkami ;)), dzielona na 3 części: ze serkiem waniliowym, ze serkiem pomidorowym, z dżemem truskawkowym niskosłodzonym light. Serek homo naturalny z błonnikiem "Digella cynamonowa", budyniem waniliowym z cynamomen i suszonymi owocami: morela, gruszka, ananas, rodzynki. Kiwi i czarna kawa.

Jaką macie pogodę za oknem? U mnie widać śnieg, ciekawe na jak długo zagości. Chwiejna temperatura pewnie lada moment go stopi i będzie chlapa. Jak na razie odśnieżanie samochodu jest nieuniknione, na szczęście śniegu dużo nie napadało. Myślałam, że nie będę się ruszać nigdzie samochodem, że zostanę w domu i poćwiczę na orbitku, ale jednak wybiorę się na siłownię pobiegać na bieżni i dać sobie wycisk na innych sprzętach ;) Później oczywiście obowiązkowo odwiedzę moją Ukochaną Babcię, zaniosę jej najpiękniesze kwiatki, jakie tylko uda mi się dorwać w kwiaciarni :-)


6 komentarzy:

  1. u mnie padał śnieg ale już stopniał xd 5 min cieszenia ; )
    dzisiejsze śniadanie - świetne ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne śniadanka, a drugie jakie kolorowe ! :D
    U mnie śnieg wczoraj troszkę stopniał i nie dało się iść bo wiadomo co jest wtedy na drodze, chodnikach...
    Dziś już napadał ponownie, więc jest lepiej, ale zaraz znowu stopnieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz powera ;) Kocham jabłka w cieście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiej firmy ten dżem light? :>
    Jabłka w cieście Ci kradnę, dooobrze? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma MATERNE :) A kradnij, chętnie się podzielę ;)
    Slyvvia - po takich śniadankach chodzę nakręcona, stąd ten power ;)

    OdpowiedzUsuń