wtorek, 19 lipca 2011

Makaron w słodkiej wersji


Zainspirowana jednym z przepisów postanowiłam na obiad zjeść makaron w słodkiej, owocowej wersji. Chociaż niemalże jak ognia unikam węglowodanów do obiadu, raz na jakiś czas można zrobić wyjątek ;) Postawiłam na ulubione smaki z borówkami na czele.

Składniki:
Makaron pełnoziarnisty
Serek homogenizowany naturalny (ja wymieszałam go z błonnikiem o smaku granatu)
Maliny
Borówki
Rodzynki
Wiórki kokosowe

Makaron gotujemy, po ugotowaniu mieszamy go ze serkiem homogenizowanym i owocami, posypujemy rodzynkami i wiórkami kokosowymi.

Przepis baaardzo prosty, ale mimo samej w sobie prostoty danie naprawde pyszne, wakacyjne i sezonowe. Szczerze polecam :) Do tego jeszcze kubek kawy zbożowej z mlekiem sojowym i cynamonem i na ten czas - nie ma mnie dla nikogo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz