środa, 13 lipca 2011

Próżone warzywa - obiad idealny

Chwilę się zastanawiałam nad tym, jaki umieścić tutaj przepis jako pierwszy. Na słodko? Czy może coś bardziej konkretnego? Postawiłam na dzisiejszy obiad - próżone warzywa ze szynką drobiową. Kolorowo, zdrowo i pysznie.
Co jest potrzebne do obiadu?
Oto składniki:
Cukinia,
Pieczarki,
Szpinak (ja użyłam mrożonego liściastego),
Groszek konserwowy,
Czerwona fasolka konserwowa,
Szynka drobiowa
Przyprawy - użyłam suszonej pietruszki
Ilość składników wg. upodobań

Cukinię i pieczarki kroimy w plasterki i razem ze szpinakiem wrzucamy na rozgrzaną patelnię teflonową (w przypadku innej konieczne jest użycie odrobiny tłuszczu), przyprawiamy, przykrywamy pokrywką i próżymi warzywa ok 7-10 minut. Po tym czasie dodajemy groszek i fasolkę. Po kolejnych 10 minutach dodajemy szynkę pokrojoną w kostkę. Po ok 10 minutach danie jest już gotowe :)

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz