wtorek, 25 września 2012

Wybuchowa owsianka


Owsianka z otrębami pszennymi, żytnimi i orkiszowymi dodatkowo z: granatem, śliwką, suszonymi owocami: rodzynki, figa, śliwka, ananas i żurawina oraz serek wiejski lekki.

Wybuchowa bo z granatem;) Muszę szczerze przyznać, że śniadanie to chyba mój ulubiony posiłek, owsianka absolutnie się nie nudzi a takie jedzonko daje pozytywnego kopa na cały dzień :) Na parę dni jednak będzie owsiankowa przerwa, gdyż płatki mi się już skończyły a mam całe opakowanie musli bez cukru Sante, więc pora zabrać się za te płatki, dodatkowo jeszcze płatki "Zdrowy błonnik" i zapowiadają się kolejne pozytywne poranki z mega śniadaniem:)
Dzisiejsze promienie słoneczne i piękna pogoda cudownie działają na samopoczucie :)

4 komentarze:

  1. o, granat! rzeczywiscie wybuchowo :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadłam jeszcze z granatem, bo przez wysyp owoców sezonowych całkiem o nim zapomniałam:p śniadanie to najlepszy posiłek dnia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. granat... rok temu jadłam, uwielbiam! czekam na sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie granat denerwuje ;p
    ale owsanka zawsze i wszedzie

    OdpowiedzUsuń