sobota, 18 lutego 2012

Sobotnie śniadaniowe dylematy.

Dylematy dlatego, że nie miałam pojęcia na co mam ochotę. Z jednej strony miałam chęć na jajecznicę, z drugiej na omlet a jeszcze z trzeciej na kaszę. Jedno było pewne - miałbyć koktaj do śniadania. Entliczek pętliczek i wypadło na kaszę.



Koktajl : maślanka, mango, truskawki, mięta.
Kasza jęczmienna wiejska z dodatkami: suszona żurawina, suszone banany, rodzynki, jabłko, siemie lniane, słonecznik, pestki dyni, serek wiejski.

Dodam jeszcze wczorajsze drugie śniadanie, dodatków naprawdę sporo, ale w małych ilościach, dzięki temu zjadłam pyszne, pożywne, zdrowe drugie śniadanie. Do tego sycące, ale bez przejedzenia się.


Kromka chleba razowego ze śliwką suszoną posmarowana masłem irlandzkim o obniżonej zawartości tłuszczu.
Owsianka z dodatkami: siemie lniane, świeże truskawki, suszony daktyl, rodzynki, banany suszone, papaja, Danio waniliowy light, budyń waniliowy bez cukru.
Po prostu rewelacja - połączenie smaków i zdrowych dodatków a w efekcie tego duże zadowolenie;)

Trening zaliczony - dzisiaj 50 minut na orbitku, ale w bardzo dużym tempie, koszulka do wykręcenia. Czułam dużego powera, uwielbiam to.
Dzisiejsza noc przespana, myślę, że to wynik krótkiego snu poprzedniej nocy. Jednak w ciągu dnia przydałyby mi się zapałki, żeby przytrzymać powieki. Zobaczymy co przyniesie dzisiejsza noc.



7 komentarzy:

  1. Zacięcie trenujesz =)
    Cudne te Twoje posiłki *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zdrowe bogactwa w miseczce czy na talerzyku. Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje suszone owoce :D Ja zawsze je wyjadam z musli.
    Obie zawartości talerzyków musiały być pyszne :)

    Te dylematy są dobijające, najchętniej bym zjadła wszystko na raz :>

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie się prezentują te pyszności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzisiaj 10km na bieżni. Dawno się tak porządnie nie zmęczyłam, też to uwielbiam :) Śniadanka pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super smaczne śniadania, zarówno pierwsze jak i drugie. Dobrze jest się dobrze zmęczyć :).

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja taka po pracy padnięta jestem ;(

    OdpowiedzUsuń